SOL! - 22/3

Hej! Tänkte berätta lite om gårdagen. Steg upp ca. halv åtta för att fara ivag till umeå och spela match, de gick dock inte precis som jag velat. Efter matchen åt vi på en mysig italiensk restaurang. Jag åt spagetti bolognese, de var GRYMT gott! 
Vi hade det otroligt rolig i minibussen, massa svammel, flott och porrbelysning! Kan de bli bättre? ;)
När jag kom hem så kom chrisse hit också, vi åt smörgåstårtan från pappas kalas :) Sen somna jag dirr.

Vi vaknade tidigt imorse, åt smörgåstårta till frukost och till efterrätt, hemmagjord glassdaimtårta! Sen så har vi  bara slöat hela morogonen. Chrisse lagade lunch till mig innan han for, TACK älskling :)

Känns som att äta har varit det ända jag gjort i helgen!

De här härliga vädret och solen som skiner varje dag gör mig så glad och uppåt! Får mig att tycka de känns roligt att räkna matte som jag måste göra nu, fast får se hur länge de håller i ;)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0