Skön söndag

Hej! Ikväll så gick jag, johanna och sara på en uppfriskande promenad. Sen så såg jag å johanna lite tv bla. wipe out, de är så jäkla kul ;) Fast svenskarna vinner ju aldrig.. Har även räknat lite matte just, jag duktig ;)

Imorgon blir de inge skola för mig, skulle ha haft halv dag men vår klass har kirrat hemuppgifter istället, så får sova ut. Blir grymt skönt! Är ledig på fredag också, så bara 3 skoldagar denna vecka!

Ska nog se ngn film nu eller göra nått annat slött.. eller så lägger jag mig å sover :)

Godnatt

/S


Kommentarer
Postat av: Sanne

2009-03-23 @ 20:09:56
Postat av: Sanne

Hej! :) jag har en fråga heter du verkligen sanne jakobsson ? :)

2009-03-23 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0