Mys! - 29/3

Hej! Blev inte å skriva mer igår, men ska nu berätta om gårdagen.
Jag, Julia och Madde for och handlade maten, de var kul, lite godis på golvet åså (A) fy julia ;) Sen bar det hemmåt å fixa oss och dom gjorde en jävligt fin frisyr på mig! :) Senare så kom Sara, Johanna, Frida och Beatrice och vi lagade mat, rökte vattenpipa och såg robinson. De var en mycket trevlig kväll! Julia stannade kvar och sov här.

Imorse så vaknade jag före henne låg och funderade på olika elaka planer att väcka henne med, men så säger hon att hon ser gula citron Läkerol i mitt tak, då tänkte jag att då får hon fan sova ;) 

Ikväll så kommer chrisse hit och jag planerar värsta överraskningen åt han med hjälp av Julias presenter. Kommer bli väldigt mysigt! :)



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0