Äntligen Fredag - 17/4

Tjoo! Äntligen fredag ;) Har vart en skön dag, so far, och den kmr nog fortsätta så. Hade prov imorse och de gick bra som fan, tror jag ;) Sen så har jag slutat typ halv två, då stack jag, hanna, sabbe, madde och julia ner på stan för att köpa malins present, den blev nice! Haha, jag råkade göra bort mig lite i gallerian, men de är som jag ;)

Ikv ska jag nog till julia eller nått ;) Ska försöka få ut anton, men hittills går de inte så bra. Men ska fan lyckas!

Mamma har beställt en spikmatta, ska bli jävligt spännande! Tror de kan vara bra för mig, ska hjälpa blodcirkulationen, som inte är så bra för mig, och så ären bra mot stress och massa annat! Alla säger att de gör ont, men efter några minuter ska de sluta ;)



/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0